Czy na starość obrabujesz bank, by mieć za co żyć?

9 września oficjalnie wystartowała nowa kampania ING Życie. Jej głównym celem jest zachęcenie Polaków do pomyślenia o swojej przyszłej emeryturze.

ING Zycie od kilku już lat głośno mówi o tym, że emerytura z ZUS i OFE będzie bardzo niska. Dodatkowo,
w tym roku weszła w życie ustawa dotycząca zmniejszenia wartości składki przekazywanej do OFE z 7% do 2,3%. Niestety, różnica składki nie trafia do kieszeni przyszłych emerytów, tylko na pokrycie bieżącej dziury budżetowej. Co w takim razie będzie w przyszłości z naszymi emeryturami?

W nowej kampanii ING Życie chce zachęcić Polaków do pomyślenia i zadbania o swoją przyszłą emeryturę. Na specjalnie stworzonej stronie internetowej www.ingzycie.pl/emerytury pojawił się prosty kalkulator emerytalny, który pokazuje ile musimy odkładać miesięcznie, aby mieć 1000 zł lub więcej do emerytury. Kampania reklamowa ING Życie została oparta na pytaniach mających na celu wywołanie refleksji na temat przyszłości emerytalnej. W prasie, radiu oraz internecie pojawią się hasła takie jak: „Czy na starość obrabujesz bank, by mieć za co godnie żyć?, „Czy na starość będą utrzymywać się własne dzieci?”. Kampania będzie obecna także w outdorze: na megaformatowych siatkach, tablicach miejskich i przystankach autobusowych.

Elementy kampanii:

 

Czas trwania kampanii: wrzesień-listopad 2011r,

Agencja reklamowa: Grandes Kochonos

Zakup mediów: Pan Media Western

Strona WWW i kampania internetowa: 180heartbeats

Agencja PR: Multi Communications